Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji:
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.


2.Odesłanie produktu:
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu na adres siedziby firmy wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. 


3. Wysyłka:
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:


IWOJA JACEK ANDRZEJCZAK  
ul. NOWORUDNA 2 
ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI 
95-070 

4. Uznanie reklamacji lub jej odrzucenie: 

Wyślemy do Ciebie zwrotnego maila o uznaniu lub odrzuceniu reklamacji wraz z informacją dot. zwrotu płatności za produkt oraz prawami jakie Ci przysługują w związku z reklamacją.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną zwrócimy Ci koszty Dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy.)

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 

 

Zwrot towaru

1. Formularz zwrotu/reklamacji:

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

IWOJA JACEK ANDRZEJCZAK  
ul. NOWORUDNA 2 
ALEKSANDRÓW ŁÓDZKI 
95-070 

 

2.Odesłanie produktu:

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Przesyłki zwrotne, które zostały nadane za pobraniem nie będą odbierane przez Nas.

 

3. Przyjęcie przez Nas przesyłki zwrotnej:

W momencie otrzymania Waszej przesyłki, sprawdzimy dokładnie produkt wraz wszystkimi otrzymanymi z nim/nimi akcesoriam oraz paragonem lub fakturą. 

Wyślemy do Ciebie zwrotnego maila o przyjęciu lub odrzuceniu przesyłki wraz z informacją dot. zwrotu płatności za produkt. 

Dokonujemy zwrotu płatności w ciągu 14 dni od chwili otrzymania zwrotu Produktu lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania.

 

 FORMULARZ ZWROTU

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl